U heeft een klacht over Broeder Anton. Wat moet u doen?
Als u een negatieve ervaring heeft met de dienstverlening of training van Broeder Anton, kunt u hierover een klacht indienen. Hiervoor kunt u het klachtenformulier onder aan de pagina gebruiken om uw ervaring zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven.
U heeft het klachtenformulier verstuurd. Wat nu?
Het doel van deze klachtenregeling is ten eerste om hoogte te krijgen van waar u niet tevreden over bent. Broeder Anton neemt klachten serieus en zal binnen twee weken na indienen hierover contact met u opnemen om samen naar een oplossing te zoeken. Een klacht wordt altijd binnen zes weken na inzending afgehandeld. Mocht broeder Anton meer tijd nodig hebben om de klacht te onderzoeken, wordt u hiervan binnen de termijn vier weken van op de hoogte gebracht. Er zal dan tevens een uitspraak worden gedaan over de termijn waarbinnen u uitsluitsel kan verwachten, alsmede de reden waarom uw klacht niet binnen de vastgestelde termijn van zes weken kan worden afgehandeld.
U wilt uw klacht bij de klachtenfunctionaris indienen. Hoe doet u dat?
Mocht het gesprek met Broeder Anton waarin u uw klacht bespreekt niet tot een oplossing hebben geleid of bent u het niet eens met het opschorten van de termijn waarbinnen de klacht kan worden afgehandeld, kunt u zich richten tot een van de klachtenfunctionarisen van Broeder Anton.
Heeft u een klacht over de verpleegkundige diensten van Broeder Anton? Richt u zich dan tot Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen. U kunt op de volgende manieren uw klacht indienen:
1. Schriftelijk, door uw klacht op te sturen naar: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel
2. Per E-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator Klachtenbemiddeling mevrouw L. Boon
3. Telefonisch door te bellen naar 06-48445538 (mevrouw L. Boon)
Heeft u een klacht over een training van Broeder Anton? Richt u zich dan tot Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht. U kunt op drie manieren een klacht indienen:
1. rechtstreeks aan de klachtencommissie per e-mail, klachtenbehandeling@eckg.nl
2. per post t.a.v. de ambtelijk secretaris naar Lombokstraat 20, 2022 JB, Haarlem
3. via het online klachtenformulier op www.eckg.nl op het gedeelte voor het indienen van klachten
Wat doet broeder Anton met uw klacht, nadat de klachtencommissie deze heeft onderzocht?
De klachtencommissie is onpartijdig en heeft vooral een adviserende rol. Samen met de klachtencoördinator kijkt u wat het vervolg wordt. Met u wordt besproken wat het doel van de klacht is en op basis daarvan krijgt u gericht advies. Mocht uw klacht verder onderzocht moeten worden en mocht dit leiden tot een oordeel, zal Broeder Anton de consequenties zo snel mogelijk opvolgen en afhandelen.
Wat gebeurd er met uw gegevens?
Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld en uw persoonsgegevens worden beschermd. Alle informatie die nodig is om uw klacht te behandelen, alsmede registraties van het doorlopen proces en acties die nodig zijn geweest om uw klacht af te handelen, worden door zowel de klachtenfunctionaris als Broeder Anton tot maximaal twee jaar na afhandeling van de klacht bewaard.
Meer informatie over het beschermen van persoonsgegevens kunt u terug vinden in de privacyverklaring.